The Fact About بلفاروپلاستی That No One Is Suggesting

برخی پزشکان در هنگام عمل، برای جلوگیری از خشکی چشم، از پمادهای چشمی استفاده می کنند که این موضوع می تواند منجر به تاری موقت چشم در برخی افراد شود.

تا ۱ هفته از مالیدن چشم خودداری کنید. پلک های خود را به آرامی تمیز کنید.

چنانچه قرار باشد جراحی بلفاروپلاستی تحت بی‌حسی موضعی انجام شود، جراح اطمینان حاصل می‌کند که می‌توانید بدون حرکت و کاملاً صاف دراز بکشید. همچنین جراح از شما می‌خواهد که به چشم‌پزشک هم مراجعه کنید.

از قطره‌های مرطوب‌کننده چشم برای جلوگیری از خشک شدن چشم‌ها استفاده شود.

بیمه‌های درمانی معمولاً هزینه عمل‌های زیبایی را نمی‌پردازند. اگر جراحی پلک را به دلایل درمانی انجام می‌دهید، مثلاً افتادگی پلک آن‌قدر شدید است که دیدتان را مختل کرده است، چنانچه تست بینایی این اختلال را تأیید کند، شرکت بیمه خسارت انجام عمل را پرداخت خواهد کرد.

قرینه نبودن چشم‌ها پس از جراحی پلک، یکی دیگر از علائم شایع در نتیجه مراجعه به کلینیک‌های نامعتبر است.

با دانستن اینکه آیا کاندیدای مناسبی برای عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی هستید یا نه، می‌توان از خطرات و عوارض احتمالی پیشگیری کرد:

طبق نظر پزشکان، بهترین کاندیدای جراحی پلک می‌بایست حداقل ۳۵ سال سن داشته باشند چرا که با بالا رفتن سن، پلک‌ها افتاده‌تر و شل و آویزان می‌شوند و فرد پس از این عمل، تغییرات چشمگیری می‌بیند.

خشک شدن چشم‌ها و تحریک‌پذیری بالایی که بعد از بلفاروپلاستی ایجاد می‌شود، از دیگر عارضه‌ها بلفاروپلاستی است به همین دلیل برای از بین بردن این عارضه پزشک به شما استفاده از قطره‌های چشمی مناسب را توصیه خواهد کرد.

در جهت جلوگیری از این علائم راهکارهایی وجود داشته که به معرفی آن‌ها نیز خواهیم پرداخت.

این فعالیت ها باعث خشکی چشم می شوند. اگر می خواهید بهبودی خود را تسریع کنید باید از انجام آن ها اجتناب کنید.

عوارض بلفاروپلاستی؛ خطرات ناشی از بلفارو پلاستی پلک چشمبلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی عملی سرپایی است، یعنی اینکه مدت کوتاهی پس از عمل مرخص می‌شوید و به خانه برمی‌گردید.

جای زخم هر دو جراحی زیبایی پلک بالا و پایین حداقل است، جراح برش‌ها را با دقت در چین‌های طبیعی پوست و زیر خط مژه پنهان می‌کند.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *